donderdag 1 januari 2015

Ah lovely, een nieuw jaar met nieuwe voornemens! (waarvan menig mens zichzelf stiekem nu al afvraagt of het dit jaar dan ECHT zal lukken om ze te houden.)
Om nieuwe voornemens te creëren is het noodzakelijk eerst terug te blikken op het afgelopen jaar om te kijken wat er beter kan. Als ik terugblik zie ik een rustig en gelukkig jaar waarin dingen voortkabbelde en doorgroeide zoals het hoort, heerlijk! Ik weet het, het klinkt heel burgerlijk maar ik heb ervan genoten om in rustiger vaarwater te zijn beland! Ook mijn eigen bedrijfje Emily's Bakery groeide gestaag & werd positief ontvangen.
Heb ik nog wel goede voornemens dan als het afgelopen jaar een prima jaar was? Natuurlijk heb ik die, ik wil graag groter worden met Emily's Bakery maar dan net even anders. Dus (tromgeroffel) naast Emily's Bakery ben ik sinds NU ook de trotse eigenaresse van Emilicious. Klik hier om mijn nieuwe aanwinst te bewonderen. Dit is dus alvast een kleine première, de echte lanceerparty ga ik nog plannen! Emily's Bakery groeit gestaag en wordt heel positief ontvangen, maar zelf vond ik dat nog niet genoeg. Ik maak vooral taarten, wat ik superleuk vind om te doen, maar er ontbrak nog iets. Met Emily's Bakery heb ik al verschillende High Tea's gedaan & zo ben ik op een nieuw idee gekomen.
Via Emilicious kunnen High Tea's aan huis besteld worden. De traditionele High Tea, met zalm, bubbels en suikerspin, maar ook 2 varianten zonder gluten, geraffineerde suikers en E-nummers. Heel belangrijk in deze tijd waarin mensen zich bewust worden van de toegevoegde dingen er tegenwoordig in het eten zitten en terug willen naar de basis.
Hiermee laat ik zien dat supergezond eten niet alleen voor mensen met geitenwollen sokken is, maar ook goed op een bijzondere gelegenheid kan! Ik breng niet alleen gebak, maar ook servies en decor, zo kan een hele nieuwe uitstraling en sfeer worden neergezet die een High Tea nog onvergetelijker maakt!
Juist op het moment dat ik alles in mijn hoofd al helemaal klaar had maar niet goed wist hoe ik dit mooi in een website kon verwerken melde Aart  zich aan om te helpen en de site is een plaatje geworden.
Ik ben zo trots! Dat het net als Emily's Bakery maar een groot succes mag worden & ik veel mensen blij mag gaan maken in 2015.
Aan de weg timmeren met Emilicious is dus mijn grootste voornemen maar daarnaast heb ik ook lang gezocht naar een doel voor deze site, waar mijn Hoogstraat vriendinnetje Dagmar zo lief aan mee geholpen heeft. Ik heb hem gevonden! Via deze site wil ik mijn pareltjes met jullie delen.
Mijn pareltjes zijn gerechten of recepten die opvallend, lachwekkend of bijzonder zijn. Deze zal ik ook via Emily's Bakery met jullie delen, waarna het recept en de uitleg hier terug vinden is & er je zelf mee aan de slag kunt gaan.
Nog veel te leren in de wereld van het bloggen & online delen, maar ik heb er superveel zin in!
Xx Em

Heb je zelf nog bijzondere recepten of gerechten die ik sowieso mee moet nemen op mijn zoektocht naar de mooiste pareltjes? Laat het me hieronder weten & dan zie je hem vanzelf terug op  Emily's Bakery & dit blog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten